2009. október 22., csütörtök

Szezonzáró CSTSZ

Az ONEB-et követően egy gyötrelmes szigetkör és egy kihagyott Óhegy-parkos 3sz után fáradtan, de azért többé-kevésbé lelkesen bicikliztem fel a szezonzáró CSTSZ rajtjához. Az előző hét télies időjárása miatt erősen beöltöztem, de aztán látva az utánam érkező Anna példáját, rövidujjúban vágtam neki a pályának.

Az első pontra kicsit kurfliztam, a nyeregből egy úttal hamarabb mentem balra, így kicsit vissza kellett másznom. Ez biztos elvitt vagy 3 percet. A második pontra nem találtam jobb megoldást mint hogy fel a völgyön, bár gúvadt a szemem de végignyomtam. A kettestől szerintem már nem volt sok lehetséges variáció, csak menni kellett, hát nem voltam egy rakéta, de tekertem ahogy tudtam és ahogy jól esett. A 3-4-5 pontoknál találkoztam 1-1 bizonytalankodó versenytárssal, az ötösre egyébként én is túlmentem és kerülővel fogtam.


Igazából jó lett volna egy kicsit gondolkodósabb pálya, mert így az egész csak az erőnlétről szólt, legalább is én így éreztem. De ettől még jó volt, és kár hogy most megint tavaszig kell várni a CSTSZ-re, de megéri!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.