2008. november 2., vasárnap

Eger Nagydíj 2.nap - Orrvérzésig(!)

Az első napi sikerélmény (azért mégiscsak 5. hely sikerült!) és bosszúság (hülyeségeket rontottam egy könnyű pályán) kevert érzésével érkeztem a rajtba. Illetve volt egy kis probléma: előző nap valami belement a jobb szemembe, nagyon fájt, egész éjszaka könnyezett, és jól be is dagadt. Izgultam, hogy ez ne zavarjon majd a terepen.

Ma én indultam előbb és Eszti később, de hős volt, és feljött velem a rajtba. Most nem maradt olyan sok idő melegíteni, de úgy éreztem elég lesz, a végén jól kiugráltam magam. Aztán jött a meglepetés: egy orrfújásnál elkezdett vérezni az orrom, és nem egyszerűen. Folyamatosan próbáltam csillapítani, de ennek ellenére úgy álltam a rajthoz, hogy még vérzett, és egy nagy zsebkendőbucival dugtam be. Hát, fájó szem, vérző orr, mi lesz ebből? - gondoltam.

Mumuska jelzett, első pontnál mellémentem, de egyébként minden gondolatom az orrom körül forgott (hogy fogom így végigfutni?). A 2. pontnál a szimbol szerint ígért sziklafal 3 odadobott kő volt, emiatt kicsit mérges lettem. A 4.-re sikerült nagyon szépen átszintezni, ilyet még nem csináltam, amikor próbáltam nem sikerült, szóval örültem mikor odaértem. Az 5. felé menet is elsőre meglett az átjáró, de aztán ott (azt az egyébként könnyű pontot) is elvétettem, egy úttal odébb néztem magam, Kerestem új támadópontot (jelleghatár), aztán meglett. A 7.-nél egy völggyel előbb kerestem, figyelmetlenül olvastam a térképet. A 8.-nál is egy facsoporttal később fékeztem. A 10. nagyon hamar meglett, pedig később kiderült, sok mindenkinek volt vele problémája, tőlem is páran kérdezték ott hogy hol a 81-es. A 12. után már nagyon fogyott az erőm, így kapóra jött egy lány aki épp előttem futott, a nyomába eredtem, így nem lassultam le, és elég tempósan értem a célba.

Ma már akkora nagy hibák nem voltak mint tegnap, most is úgy éreztem hogy egyre magabiztosabban megy a tájékozódás. Jó pár mellémenés volt azért, az 5.nagyon sokat elvitt, de ebben is látok fejlődést, mert szerintem már gyorsabban megy a korrigálás és kevesebb a felesleges tekergés mint eddig.

A második napi vérzőorros futás a 7. helyre volt elegendő, 46 percet futottam a 4.5 km-en 110m szint mellett a 14 pontos - egyébként megint csak könnyű - pályán. Így összetettben lecsúsztam a 6. helyre. Amivel egyébként abszolút elégedett vagyok.

Tapasztalat: most hogy már a tájékozódás elkezdett magabiztosabb lenni, következő lépés a térkép pontosabb olvasása lesz. Esztivel mikor itthon kielemeztük a pályákat, látszott, hogy sok mindent nem vettem észre, ami viszont ordított (ordíthatott volna) a térképről.

Tapasztalat-2: frankón, nincs olyan pálya ahol csak egyes pont van? Ha sokat gyakorolnék rajta, most már előbb utóbb sikerülhetne nem elrontanom :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.