2010. március 27., szombat

Semmelweis ev. Gánton

Utolsó pillanatban eldöntöttem hogy mégis jövök erre a szombati etapra, kell a készülés a HOB-ra, fizikailag is és agyilag is. Eléggé kamikaze módon az F21B pályát vállaltam be, de itt most nem a végeredmény volt a fontos hanem a tájékozódásom fejlesztése a megszokottnál hosszabb távon.

A verseny szervezése eléggé érdekesre sikerült. Volt sok pozitívum is (jól kialakított célterület, büfé, padok), és elég megdöbbentő dolgok (a rajtban mégsem volt pótszimbol, az indításnál nem volt rajtlista és bemondásra ment), szóval vegyes érzelmekkel vágtam neki a pályának.

1: terv szerint és hamar meglett.
2: ez egy 1 perces átmenet lett volna, és tíz perceset csináltam belőle. Odaálltam a gerincre (tisztás), és kerestem az oldalában a kis völgyet, de nem volt. Ekkor azt hittem a 15000-es térkép talán átvert, és tovább mentem még egy völggyel és gerinccel, de aztán visszafordultam mert láttam hogy nem, visszamentem a fához, próbáltam teljesen irányban, úgy sem semmi. Harmadjára jött egy másik futó aki szintén eléggé kereste, és végül is ő kiment teljesen a gerinc végére, és ott, a legvégén az oldalában volt egy szárazároknyi mélyedés, benne a pont. Nagyot hibáztam, mert nem bíztam eléggé magamban hogy elsőre a jó gerincen vagyok, és nem néztem jól végig a teljes oldalát.
3,4,5: terv szerint, elsőre.
6: az első útvonalválasztós átmenet. Gondolkodás nélkül a plató szélén a kerülő mellett döntöttem, az 55 méter plusz szint nekem soknak tűnt, így körbe szint nélkül aránylag jó tempóval megfutottam a pontot. A győztes egyébként itt lement, de benne több volt az erő. Vitatható a dolog, lehet ha erősebb lennék is inkább nagyobb tempóval de körbemennék.
7: nem volt gond.
8: a kerítés sarkát céloztam, kicsit jobbra húztam és akkor már az úton folytattam tovább. A völgyből kitörés a platóra kimerített, a pont hamar meglett.
9: nem volt gond.
10: második útvonalválasztós átmenet. Pirossal halványan berajzoltam azt amire először gondoltam, de elvetettem a plusz 100 méter szint miatt. Így maradt a körbe ismét, bár az elején az emelkedő a kerítés mellett csak félkocogva ment, fent a platón begyorsultam a pont hamar meglett. Utólag értékelve úgy gondolom nem lett volna gyorsabb a völgyön át.
11: Hamar vágtam le, így a sziklák közötti billegés elvitt fél percet tuti.
12: Itt sajnos nem vettem észre egy jobb megoldást (pirossal halványan berajzoltam), bár terv szerint mentem és korrigálás nélkül meglett a pont, ezzel a lefelével talán időt vesztettem (előnye az volt, hogy a lefelé kiválassztott völggyel szemben volt pontosan a felmenet).
13: nem volt gond
14: Fel kellett volna menni a gerincre és úgy ki a tisztásra (ami egyébként mély-szántott művelt terület volt), ez is elvitt fél percet.
15: nem volt gond.
16: itt a jelleghatáron kerestem a követ, bár nem torpantam meg, de végül a szintet korrigálnom kellett lefelé, hiába tartottam rendesen, mert a pont lejjebb volt.

Bár az időm nagyon sok lett (7.8km-es pályán 11 futott km 300 méter szinttel 92 perc alatt), összességében jónak értékelem a futást, a kettestől eltekintve a többi átmenet végrehajtása sikeres volt, nagyobb hibák nem csúsztak be. A HOB-on ugyanez a fejmunka kicsit több erőt beleadva talán jó lehet egy szép futásra.



Bookmark and Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.