2009. április 8., szerda

Táncoslábú népligeti 3sz

Tény és való, hogy jó régen nem voltam dizsiben, vagy hasonló zenés-táncos szórakozóhelyen, talán ezért is történhetett hogy ezen az ártatlan szerdai kis futáson kidiszkóztam magam:)

Tavaly már csináltam egy jó nagy bakit, akkor a Margit-szigeten, elfelejtettem megfordítani a térképet :) Most az történt, hogy a szimbolon ki volt húzva egy pont (lásd a mellékelt ábrát), amiből én azt hittem, hogy az egész pontot ki kell hagyni, tehát a térképen is a 13. után a 15. jön, én így is mentem. Hát nem. Volt 14-es is. Hát kérem szépen, tessék már máskor rendesen javítani azt a szimbolt, és átsorszámozni a kihúzott után a pontokat! Irgum-burgum! Persze a végén gyanús volt valami a befutónál, de már csak hazafelé a térképet nézegetve jöttem rá a hibámra.

Egyébként meg nagyon jó futás volt, a 4km-en 20 perc felett pár másodperccel futottam, szóval 5 perces tempót sikerült végig nyomni pontfogásokkal együtt is, ez még parkversenyen sem sikerült soha. Persze látszik, mindezért cserébe sajna a pulzus a 180-at verdeste, de ezt fogjuk a versenyizgalomra :)







3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én az 5-öst nem találtam meg, mert az meg igencsak odébb volt kitéve. :)

    Ha megkérlek át tudnád küldeni a térképet útvonal nélkül. Jövő hét elejéig nem tudok szkennelni és én is rátenném a track-et.

    zharkanyi és utána a gmail.com

    Köszi,
    Harkányi Zoli

    VálaszTörlés
  2. Az ötös Eszti szerint is rossz helyen volt, egy bokorcsoporttal keletebbre, nekem nyilván mázli mert így délről kerülve "útba esett".

    Este otthonról küldöm a térképet!!!

    S.

    VálaszTörlés
  3. Köszi.

    Nem csak az volt rossz helyen, de olyan messziről lehetett látni a télies növényzet miatt a pontokat, hogy ez máshol nem nagyon okozott gondot.

    VálaszTörlés

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.