2009. április 11., szombat

Postás Kupa Hollóstető - 1.nap

Az első napról röviden, tömören és őszintén azt tudom mondani: nagyszerű futás volt egy jó pályán, és jól éreztem magam!

Persze furcsán indult, mert bár kb. két órával előbb érkeztünk, majdnem lekéstük a rajtot. :) Kezdődött a parkolással, már fent a műútnál megállított a néni, hogy nincs több hely, full, rakjuk le itt az autót. Kicsit csodálkoztunk, de hát ez van. Leraktuk, elkezdtünk sétálni, akkor láttuk, hogy tele van minden hellyel. Ezért félútról visszafordultam, be a kocsiba, és egész az út végéig mentem, és még ott is volt néhány hely. Ezzel is elment sok idő, plusz utána a ruhanézegetéssel és vásárlással még több. Utána pedig nagyon rohanásba ment át az öltözés, a bemelegítés pedig maga a cél lóhalálában történő megközelítése volt. Pláne mikor megláttuk hol a rajt :)


De egyébként, jobban belegondolva, talán még jót is tett: kicsit felpörögtem, beindultak a motorok, lendületesen kezdtem a pályát.

Szerencsére nem volt semmi gond, magabiztosan mentem végig, minden ponthoz volt tervem, és sikerült előre látnom magam előtt a terepet. Ez ritka, sőt azt kellmondjam, a tavalyi Eger Nagydíj kivételével nem is volt ilyen. Nagyon minimális mellémenéseim voltak, amiket hamar tudtam korrigálni. Egyszer voltam nehéz helyzetben a döntést illetően, mégpedig a 4-5 átmenetnél. Most, hogy utólag nézem a pályát sem döntenék másképp, pedig sok embert láttam befutni az erdőbe és átmenni mind a két völgyön. Úgy érzem, jobban tudtam haladni az úton.


A 6-os pont nekem nagyon gyanús volt, egy másik pályának egy pontja volt északnyugatra a köveknél, láttam a bóját, láttam a távolságot, sehogy sem stimmelt. Na mindegy. Sajnos a befutóba nem tudtam most úgy belesprintelni ahogy szoktam, de így is egészen jó lett az időm, és jó érzéssel futottam be a célba.

A pálya 5,4km-nek volt írva, én 6,7-t futottam rajta 50:52 idővel, ezt saját szintemhez képest abszolút jónak értékelem. Ez egyébként 51 célba érkezőből a 26.helyet jelentette.

Tapasztalat: tényleg nagyon megéri fegyelmezettnek lenni, és azt hiszem most már kezdem érteni miként lehet összehangolni a futás tempóját a tájékozódáséval.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.