2009. április 2., csütörtök

3H edzőfutás - javuló tendencia

No hát kérem szépen, azért mennyire másabb volt így kellemes langyos tavaszi időben futni!!! Már nagyon-nagyon hiányzott hogy ne a szél, hanem a napsugár nyalogassa az arcom a hegynek felfelé :)

Első etapként a Fenyőgyöngye-3Hcsúcs útvonalat nyomattam fel, azt, amivel két hete is próbálkoztam. Akkor kereken 14 perc lett, hideg volt és szél is, viszont jó formában voltam. Most az időjárás kedvezett, de fáradtabban és gyengébben indultam neki, 15 másodpercet sikerült javítani az időn.


Térképes részletek itt találhatók.



Ezután átsétáltam (átkocogtam) Virágos-nyereg felé, egészen érdekes, eddig nem látott részeket fedeztem fel (például egy kis temetőt). Ami érdekes, hogy enyhe fájdalmat éreztem elöl a sípcsontomon. Pedig ott nincs is izom?! A csonthártya fájt volna? Miért?

Virágos-nyeregből a szintúton nyomattam vissza, igyekeztem saját magamhoz képest minél tempósabban futni. Érdekes, hogy előtte felfelé 6 perces kilométereket futottam, így majdnem síkon viszont épp hogy 5 percen belül maradtam. Pedig tisztára úgy éreztem hogy száguldozom :) hát, ez van. Viszont, mire visszaértem, elmúlt az fájdalom a sípcsontomnál. Szóval passz, hogy mi volt ez.

Térképes részletek a visszaútról itt.



De azért összességében teljesen jól esett, még a fáradtság ellenére is. Még 1-2 futás talán belefér a Postás Kupa előtt, meglátjuk mire lesz elég :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.