2010. október 27., szerda

Városmajor ötödszörre

Remek mérője a tájfutásban eltöltött időmnek az, hogy mennyi Városmajorban rendezendő 3sz futáson vettem részt. Remélem egyszer majd azt írhatom hogy a századik :)

No de hát tényleg - nem lehet megunni! Ráadásul fel is csillant az szemem mikor megláttam hogy Kocsik Árpi tervezte a pályát. Persze úgy lett volna stílusos ha futás közben a park közepén némi kihangosítással kommentálja is amit lát, de ehelyett be kellett érnünk egy "m1" matricás tévékamerával. Tényleg, tudja valaki hogy a felvett anyagból mi készül, és az majd hol lesz látható?

A futás egyébként a már megszokott élményt adta, én a szokásos 1 perc hibámat hoztam (1., 10., 13. pontokra), viszont jó hír, hogy a tavalyinál alig lazább (3/4-es teljesítmény) futással majdnem azonos tempót sikerült diktálni, azzal a különbséggel hogy akkor majdnem a halálomon voltam mikor beértem, most viszont kevésbé éreztem a futás okozta terhelést. A pályakitűzés amúgy tetszett, jó volt az 1-2, 6-7, 9-10 kirakása, hisz benne volt a pakliban hogy valaki benézi a teljesen azonos irány miatt. És tetszett a pontok futásiránnyal ellentétes oldalra történő elhelyezése is :) A 3200 méterre kiírt hosszú pályán végül 3960 métert futottam 20:18 alatt (érdekesség: Eszti utánam indult, nem is láttuk egymást, és ő 20:19-et jött), ezzel úgy az első negyed végére saccolom magam helyezésileg. A győztes gondolom úgy 16 perc körül lesz [...] Hopp, megjött az eredmény: 13. lettem a 64 beérkezőből (ej, 10 mp kellett volna hogy Gyimesi Zoli elé kerüljek), és viszont 17:15 lett a győztes idő (Isti otthon maradt).


Említésre méltó esemény, hogy Béla klubtársunkat már ott láttam a versenyen, pedig két hete történt hogy elnyelte őt egy beton-akna a Hosszú-rét terepen. Hát, Béla nagyon kemény. Le a kalappal!

Bookmark and Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.