2009. március 11., szerda

3sz - Margitsziget

Aki emlékszik még a '80-as éves egyik reklámszövegére: "nem lehet megunni, soha-soha nem lehet megunni...". Na, ki tudja mi ez? :)

Közel a sziget, időm is van, mé' ne fussak? Kicsit hamarabb értem oda mint kellett volna, és kicsit a pályakirakás is csúszott, de legalább jól bemelegítettem. Kétszer is. Vagy háromszor. Nem emlékszem. Na de aztán csak nekilódultam, Esztivel itthon azt beszéltük hogy a 35 percre törekszünk a 6km-es pályán. Úgy véltem, hogy eltévedni nem igazán illik, így max. gáz és futás volt a stratégia.

Az első ponton rögtön meghökkentem, mert keresem a szúróbélyegzőt, nézem a bójánál, az ágak között, a földön, a gyökerek alá is beástam, még a bokron ülő kisrigót is megkérdeztem, de semmi. Ja! Hogy zsírkréta van?! Na hát ezt senki nem mondta, kérem szépen! 10 mp. bukta. Egyébként a többi ponton az esetek 90%-ban gyorsabb volt maszatolni egyet mint lukasztani, kivéve mikor túl rövid/túl hosszú volt a madzag, vagy a betekerő szigszalag túlnőtte a zsírkréta-darabot.


Tetszett a pályában, hogy több olyan rész is volt, ahol többször átmentünk, és itt egymás mellett voltak pontok, néha hasonló jellegűek, szóval azért volt némi tévesztési lehetőség is akár. Egy ilyennek én is bedőltem, a romoknál az egyik földkupacot egy másiknak véltem, ez is volt vagy minusz 15mp. Egy másik alkalommal meg a szálloda mellett kanyarodtam be túl hamar, és a fáradtságtól rossz helyre vizionáltam egy bóját, de pechemre ott is volt - egy másik ponté. Ez is -10mp.

Igyekeztem mindenhol nyomni, persze néha még hajlamos voltam direkt időt veszteni, például a pontok előtt túl hamar fékeztem annak ellenére hogy láttam hogy hol a pont. Ezen gondolkodtam is: lehet hogy a minden-áron-nyerni és a mindent-bele-az-életedért-futsz ősi ösztönök hiányoznak belőlem? De tényleg?!

A pálya második körének második felében sasoltam az órám hogy beleférjek a 35percbe, de mivel sehol nem találtam a fénysebességre ugrás kapcsolóját, ezért tisztán látszott hogy ez nem fog menni. A vége 40 perc lett, az első körnél a dugókás pontnál 20:28-at mutatott az óra. A GPS szerint 7,27km-t futottam a 6km-es pályán, ami hát így elsőre furcsa, de valóban volt jó pár kurfli az útban.

Helyezés: 23. az 51 célba érkezettből. Lehetett volna jobb is, egy nevetséges perc is mennyit jelentett volna ...

Külön kiemelndő örömök: nem esett az eső (pedig eshetett is volna akár), és most nem felejtettem el megfordítani a térképet, mint ősszel :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.