2009. március 8., vasárnap

Tavasz Kupa, Bátaapáti

Erre a hétvégére több megoldás is létezett, mint például végre pihenni és punnyadni egy kicsit, de ezt hamar elvetettük. A maratont helyett végül erre a futamra esett a választás, aminek egyébként örültem, mert ilyen terepre ezért ritkábban jut el az ember fia. Esztinek most nem volt kedve rohangálni a fák közt, így egyedül ültem autóba reggel.

Már ez eleje is érdekes volt: odaérkezve bekapcsoltam volna a Garminomat, de az jelezte hogy sajnos nincs benne töltés ... grrrrrrr. Pedig feltöltöttem pár napja, szóval vagy bekapcsolva hagyhattam, vagy a szűkös tatyójában benyomta valami a gombját. No mindegy, egy Nokia töltőből eszkábáltam egy Garmin töltőt, és egy órát dekkoltam a kocsiban mire feltöltődött. Ja, és a szemüvegem is otthon hagytam, pedig néha jól jött volna (pl. a 8-9 közötti átverekedésen).


A rajt felé menet nem lehetett nem bemelegíteni :) bár a meredek emelkedő csak egy részét képezte ennek, fent volt lehetőségem a további formába lendülésre. A napocska egész sikeresen tologatta szét a felhőket, de a szél nagyon vadul fújt, és ez zavart. Hidegnek persze nem volt mondható az idő, pláne futás közben.


A pályáról összességében csak annyit, hogy nagyon-nagyon könnyű volt, minden ponthoz lehetett (volna) választani úton futást, az egészhez nem kellett sok agymunka. Ennek ellenére a 8-as felé menet egy kicsit elnéztem a dolgokat :) de ez azért történt, mert addigra már nagyon fáradt voltam a sok szinttől. Szóval, agyilag kímélő, az izomzatra, legalább is az enyémre pedig nagyon káros pálya volt ez.


Alig volt olyan emelkedő, ahol ne kellett volna átváltanom sétába. Ráadásul a 10. felé ereszkedve a meredek lejtő végén olyan szinten telement a cipőm földdel, kaviccsal, akármivel, hogy a 11. felé menet a kerítésnél muszáj voltam egy fél percet beáldozni a kirázására. Összeségében szerintem ezzel, és a 8-as körüli kavarással egy olyan bő 4-5 perc maradt benne, 55-nél nemigen tudtam volna (fizikailag) jobbat menni. Sajnos :(

Egyéb adatok: F21BR-ben indultam, 17 indulóból a 6. lettem (de hárman hibával futottak).4800m volt a pálya (ezen 6200-at futottam), 270m szinttel. A átlagpulzus 172 lett, az átlagtempó pedig siralmas 9,5p/km.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.