2008. november 1., szombat

Eger Nagydíj 1.nap

Eljött az ami még nem volt, részt vettem életem első kétnapos, komolyabb (nagyobb, nehezebb?) versenyén. Érdekes tapasztalat volt, mindkét nap másért, de ne rohanjunk előre, nézzük szép sorban.

99-re indultam, szóval temérdek időm volt, de felkísértem Esztit, mert ő korábban ment fél órával, a maradék időt még további melegítésre, és szellemi ráhangolódásra szántam. Aminek aztán véget vetett az indítóba kirakott suhancok idétlenkedése :) Rajt előtt 5perccel elkezdett esegetni az eső, nem volt világvége, de annyira azért számított hogy tasakolni kellett a térképet. Ez sok időbe telt, így nem is volt igazán időm átnézni a pályát sípszó előtt.

Mumusom, az egyes pont persze megint előugrott, bár magabiztosan odafutottam ahová véltem, mégis elnéztem balra, és valamiért elfutottam egy pár métert a másik irányba keresni. Persze nem ott volt, hanem ahol először sejtettem. Sebaj, tovasuhantam. Na a kettes is betett, elnéztem egy egész jelleghatárral, amit jól meg is kerültem, plusz szint. Grrrr. De aztán nyugira intettem magam, a 3-8 nem is volt semmi vész, persze a térképen látszik hogy van néhány biztonsági kurfli, de alapvetően magamban biztosan fogtam a pontokat. Külön büszke voltam a 4. felé menet az átjáról megtalálására. A 9.-re menet egy jellegfányit odébb néztem, a 10. viszont csontra sikerült. A 11.-re aztán elbambultam csúnyán, egy jelleghatárral előbb hittem a pontot, és bár nem kerültem,de nagyon belassítottam. Utána már nagy gondok nem voltak, a 13.-nál volt egy kis megtorpanás, közelebb vártam a gödröt. A célig pedig sprinteltem egy jót.



Összességében megint bosszúsan értem be, szerintem nagyon könnyű pályát kaptam, erre három triviális helyen (1,2,11) is elrontom, méghozzá perceket veszítve. 3.7km-en 100 méter szinntel 14 ponttal 38:56 lett az időm, és 3-4 perc simán lejöhetett volna. Ez az eredmény F35BR-ben 19 indulóból az 5. helyet jelentette. Sajnos az erőnek is híján voltam, kétszer is gyaloglásba fulladt a futás.

Tapasztalat: Most már kezd biztosabban menni az iránytartás, és a térkép kiolvasása, jobban kell bízni magamban, és először ott keresni a pontot, ahová elképzelem, nem körbekolbászolni a környékét fel-alá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.