2008. október 8., szerda

Újhegy kupa

Kimaradt egy kis idő, ami alatt edzeni sem tudtam, így mondhatni fizikailag "felkészületlenül" mentem erre a kis szerdai futásra. Az Újhegy-lakótelep csak névről volt ismerős, illetve még tizenévvel ezelőtt jártam itt párszor, de konkrétan alig rémlett valami.

Jó korán értem oda, így kategóriában (F21/F35) elsőként indultam. Az első pont még az iskola kerítésén belül ért, aztán láttam hogy a kettes jó trükkösen átellenben kint van, túl a kerítésen. De hát sebaj, befelé jövet megnéztem, merre lehet kimenni, megkerültem az épületet és magabiztosan kifutottam a kettesig :) hehehehe. Akkor ez így jó volt, és szerencsére nem is foglalkoztam vele, de mikor visszaértem láttam, hogy nyitva volt az oldalajtó a kerítésen, és ezt a térképre külön tollal fel is rajzolták ........ Ááááááááá.

Mivel eléggé az elején indultam, a 6. pontnál mókás dolog történt: a pontot kirakó emberke még előttem volt ... illetve futott, mikor meglátta hogy jövök, kinyitotta a táskáját, kivette a pontot, és odatartotta hogy dugókázhassak :) érdekes élmény volt. A 7.-nél pedig pont a kihelyezés után pár pillanattal értem oda :)


Az összes többi ponttal nem volt gond, könnyű pálya volt könnyű terepen, egy-két vitatható útvonalválasztás volt, (pl. 12-13) de utólag az értékelésnél úgy tűnt, nem vesztettem jelentős időt. Ami baj volt, az az erő hiánya, mivel előtte két hétig nem tudtam egy picit sem futni, ezért az első km után már ziháltam, és alig vitt a lábam. Pedig most aztán mehettem volna.

Nagy tapasztalatok nem születtek, gyenge voltam és kész. De legalább a tájékozódásom kezd stabilabb lenni, és a döntéseim gyorsabbak. A pályán induló 15 emberkéből 10. helyen végeztem, 3.5 km-en.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.