2011. január 16., vasárnap

Gellért-karika

Bár nem egy nagy esemény úgy amúgy valójában, de kikívánkozik belőlem, mert büszke vagyok erre a mai teljesítményemre. Szóval akkor olvass tovább ha nem vársz nagy izgalmakat :)

Mai napi mozgásadagnak nem fért bele több, mint egy rövid edzőfutás a Gellért-hegyen. Eszti útvonaljavaslatát követtem, ami szerint a Feneketlen-tó partjáról indulva Diószegi út - Dávid Ferenc utca - Szüret utca - Somlói út - Kelenhegyi út - Szirtes út útvonalon jutottam fel a Citadellára. Itt fent három kört mentem, az első az lent vezetett a sétaúton, majd kettő fent, ezután pedig vissza a tóhoz azonos útvonalon.

Ami örömmel töltött el, hogy az első 2,9km is 5:30-as átlaggal sikerült, pedig itt volt benne a 100m szint felfelé. Ez lendületet adott és próbáltam fent is tartani a tempót a köröknél. A részidőkön látszik hogy valójában gyorsultam is. A lefele utat sajnos nem tudtam 4:40-nél gyorsabbra kiengedni, de így is jól alakult a végére: a teljes futott táv 7500méter lett, 150m szintemelkedéssel, mindez 39:29 alatt, ami 5:15-ös tempónak felel meg.

Ennek igen örültem, hiszen a lapos kényelmes szigetkör sem szokott ilyen gyorsra sikerülni, ráadásul az csak 5 km, mégis fáradtabban értem be azon (kb. fél éve mikor utoljára mértem). Nos hát kérem ennyi volt a bejelenteni valóm, ki-ki vérmérséklete szerint csodálkozzon rá, avagy kisebb vállrándítással és/vagy mosollyal zárja be a blogot :)


Bookmark and Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.