2010. szeptember 29., szerda

Fuss a fűben szép időben

Oké, látom hogy kicsit erőltetett a cím, de azon ritka 3sz versenyek egyike volt ma, ami akáctüske nélkül adta a nem betonon futás élményét, és szeptember végén mindezt rövidnadrágban tehettük.

A helyszín pár héttel ezelőttről már ismerős volt, csak azt nem sejtettem hogy most nem a házak között fogunk rohangálni. Aztán a rajtban meglátva a térképen a sok narancssárgát és a kevés házat, széles mosolyra váltottam. 

Az indítás kicsit késett, ami szerintem simán belefér ilyen kis versenynél, de ennek ellenére pár emberke úgy tolongott és lökdösődött a rajtban, mintha ingyen osztanák a húst. Hát ezeket sosem fogom megérteni: mert azért tudjuk hogy nem azon a 15 percen múlik semmi, ráadásul a verseny után meg bőven ráérnek órákat ott dumálgatni. Na mindegy, hagytam hadd menjen aki akar, utána meg én is odaóvatoskodtam a térképért.

A pálya nagy kihívásokat nem tartogatott, volt pár ügyesen megtervezett átmenet ami bezavarhatta az embert, nekem tetszett. Az első hibácska a nyolcasra jött, egy másik, közeli pontot lyukasztottam épp mikor egy futótárs szólt hogy az nem a mienk. Ezúton is köszönet érte neki, lehet hogy nem, vagy csak sokkal később vettem volna észre. Innen aztán kerülni kellett, mert a vízzel teli csatornán nem találtam a gázlót, de persze a kilences környékén meg enyhe elmocsarasodás volt, így ott felitattam egy kis vizet a jobb cipőmmel. Az amfiteátrumos rész jópofa volt, a 13. pontnál kicsit meg is álltam hogy jól kiolvassam a térképet, meg is lett az eredménye, nem mentem mellé. Visszafelé azonban a 17. pontnál fél perc túrással sem találtam a szúróbélyegzőt, bezzeg Vöcsök jó érzékkel észrevette a kis madzagon a bokor aljában.

A sok szúrókáért sorban állás, illetve a két-három kisebb hiba miatt úgy talán 2-3 perccel lehettem volna gyorsabb, de így is egészen jól sikerült a futás: 3. helyen értem be 29:17-es idővel a közepes pályán (3,5km, futva 4,7).



Bookmark and Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.