2010. szeptember 6., hétfő

Elindult a felkészülés

Mert hát akárhogy is nézem, alig több mint egy hónap múlva ONEB, és bizony ilyen virsli lábakkal a Bakonyban nem sokra megyek, és azért a tavalyinál szebbet szeretnék futni.

Így aztán elkezdtem a felkészülést. Első lépésként elővettem az egyébként jól bevált (csak keveset használ) tél végi 3H edzőkörömet. Megfordítottam az irányt, raktam bele még egy kis szintet, és minden betont hanyagoltam. Így lett egy 6,82km hosszú terepkör, 250m szintemelkedéssel, a végén egy jó nagy lefutással. Azt gondolom, ezen edzve jól modellezem azt, amire majd Németbánya környékén számíthatok.

Ma nem melegítettem be, hanem egyből futni kezdtem, de lassan, és csak Árpád-kilátó után kezdtem el igazán erőt tolni bele. Ezt majd összehasonlítom azzal, amikor legközelebb rendesen bemelegítek, viszont rögtön erősen kezdek. Kíváncsi leszek melyik hatékonyabb. A kilátóig egyébként jól ment minden, sőt onnan a liftezés is jó volt egészen a parkolókig. Az Újlaki-hegy csúcsára menet azonban már picit megszólalt a jobb vádlim. A 3H tornyokhoz vezető emelkedő közepén pedig enyhén beszúrt az oldalam, de az felérve rögtön elmúlt. A végén a lefele futást próbáltam jól kiengedni, már amennyit be mertem vállalni.

Egészében nem erőltettem meg magam, amolyan első próba volt, igyekeztem nem erőből, hanem könnyedén lendületesen futni. Így 40:39 lett a vége, nagyjából ennyi volt visszafelé tavasszal is. Akkor 5 percet szerettem volna lefaragni, de ez irreálisnak tűnt. Most azt tűztem ki hogy október elejére ebből 37 percet csinálok - ez talán elérhető és értelmes cél. Íme a részidők:

Fenyőgyöngye-Árpád kilátó  : 1,31km/ 75m - 6:46/km - 167bpm
Árpád-kilátó - Újlaki hegy : 2,40km/125m - 6:15/km - 168bpm
Újlaki-hegy - 3H tornyok   : 0,88km/ 50m - 7:10/km - 170bpm
3H tornyok - Fenyőgyöngye  : 2,23km/  0m - 4.41/km - 167bpm
Összesen:                  : 6,82km/250m - 5.57/km - 168bpm

Bookmark and Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.