2010. június 6., vasárnap

Nyögve-nyelős nyárindítás

A Mecsek-Kupa utáni és a KOB előtti időszakról alkottam ezt a frappáns címet. A töbrök utáni két hétben - mint sokan az országban - bárkaépítésbe kezdtem, de aztán arra gondoltam hátha mégsem, és jól tettem, mert június első teljes hétvégéjére visszakaptuk a napocskát, bár akkor még nem tudtuk hogy ezért cserébe rá egy hétre majd a pokol tüze fog égetni minket ...
A lábizmaim elfelejtettek mindent, ami a futómozgással kapcsolatos, így igazán örvendetes hír volt a Szigeti Sportvarázs esemény, aminek a szombatját lőttük be kint tartózkodásra, illetve vasárnapra beterveztük a komáromi emlékversenyt. A szombati szigetlátogatás egyik apropója persze a mozgás volt: Mobile-O futás első felvonásban, utána pedig mikrospint, részemről először kipróbálva. Ez utóbbiról elmondhatom: igazán jó móka. És ha már ott voltunk, egy kicsit hagytam hogy megszálljon az ihlet, befogtam két főszereplőt, és megpróbáltam egy kis hangulatot közvetíteni, mozgóképpel, pár percben. Fogadjátok szeretettel :)


És hogy a hétvége egyenlege ne billenjen túl pozitívba, vasárnap délutánra már nem állt mosolygósra a szám. Pedig jónak ígérkezett a Kész István emlékverseny Komáromban, a Monostori-erődben. A tavalyi gánti megmérettetés tetszett, így a verseny neve pont megfelelő hívószó volt, Eszti pedig jókat mesélt az erőd-futásról, számomra tájékozódási csemegét ígért.
Az első döbbenet a rettentően alacsony résztvevőszám volt. Korombelit szinte alig láttam, ifivel és 50+ futókkal volt tele a VK, de még így is 50 fő alatt voltunk (saccra). Ez persze nem a "baj" kategória, csak jobb lett volna olyan színes sokaság mint tavaly a Vértesben. Pedig az idő remek volt - sőt, túl remek, a napocska már elkezdte bepótolni az elmúlt két hetet, sőt még rá is kontrázott. Bejelentkeztem második indulónak, majd a megfelelő időben elrajtoltam. Már rögtön az első pontot nem értettem ... mi van?! El sem hittem hogy a méteres gazban a 70 fokos lejtőn kellene a várfal élén táncolni. Pedig de. Hosszas vívódás és kerülő-keresés után aztán megadtam magam. Már ekkor igen mérges voltam, és bár a kettes pont könnyített volt, a hármas végleg betette a kaput. Sem az akáctüske, sem a 30 fokban a mellig érő gazban a gödrök között a dzsuváig történő futás nem hiányzott. Így visszabattyogtam a célba, rettentő bosszúsan. Nem elég, hogy a "rövid távúnak" kiírt verseny pályája 6km volt, mindez ráadásul teljesen értelmetlen csiki-csuki útvonallal, direkt szivatós a dzsukker közepén lévő pontokkal. Pedig mind az erődben, mind a környékén lett volna lehetőség normális pályára is. 

Nem is ragozom tovább, sajnálom hogy ilyen szerencsétlenre sikerült, azért még a névhez hű maradok, és jövőre is figyelem majd az emlékverseny kiírását, hátha visszakerül Gántra, ott talán nem lehet majd ekkorát hibázni. Ha esetleg valakinek most az előző pár sor miatt rosszabb kedve lett volna, tekerjen vissza a filmig és nézze meg újra :)


Bookmark and Share

2 megjegyzés:

  1. Volt már a Kész István ev, nem is tudtam róla, bár az Erőd nekem már rég nem tartozik a kedvenc helyeim közé, igen ott az akácosban nagyon meg tudják szivatni az embert és a hátsó nyitot tisztásos sem semmi, ott is vannak érdekes dolgok. Én legutóbb, ha jól emlékszem az alagutban a fal alatt átmenetel, majd töltés mászásig még versenyben voltam a Baracsi Ricsiékkel, majd a tisztáson s az azt körülvevő területen úgy elvesztem, hogy 4 perccel a Ricsi elött indulva, azt sem láttam hol ment el mellettem. A fiam meg majdnem kitörte a térdét a tisztáson lévő gödör sorba beleesve

    VálaszTörlés
  2. A gödrök tényleg nagyon brutálak voltak, egyet én is kikaptam, sunyi kis fél méter szélesek, de jó mélyek, és persze benőve gazzal ...

    VálaszTörlés

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.