2009. január 7., szerda

Tornaterem - képes riport

Az újév első tornatermi edzésére nagy lelkesedéssel mentem, és ugyanúgy is jöttem el :) Szuper volt!

Tavaly három alkalmon voltam ott, aztán két hét szünet, és következett ez. Egészen kevesen voltunk most, talán a többiek még síeltek, vagy tudomisén csak hideg van kint, no meg ez a gáz-helyzet :)

Kova most elég kegyesen dolgoztatott meg minket, mivel annak a valószínűsége nulla, hogy én bármit is fejlődtem volna, viszont nem voltam olyan fáradt a végére mint szoktam, ebből egyenes következtetéssel arra jutottam - figyelembe véve az univerzum anyagmegmaradási törvényét - hogy ma nem kaptunk akkora terheket.

A favorit még mindig a medicinlabdás gyakorlatsor, Péterrel nyomtuk ismét, igazából ezt akár kétszer ennyi ideig is tudnám csinálni, nagyon jól megmozgat mindent.




Eszti néha észrevétlenül kiugrott a telefonjához, és naívan azt hittem hogy telefonál, közben meg sutyiban jókat fényképezett :) így hála neki most "képes beszámoló" is születhetett a blogba egy ilyen szerdáról. A fenti képen velem szemben Péter, épp labdákat hajigálunk. A lenti képen pedig a háttérben Kova Mester, és serényen kínozzuk a zsámolyt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.