2009. május 16., szombat

ROB - a fegyelem hiánya

Illetve talán fogalmazhatnék úgy is hogy a figyelmetlenség keverve a fizikai felkészületlenséggel tényleg nem hoz jó eredményt. Ezt tudtuk eddig is. Persze azért jobban örültem volna ha nem bénázom el :)

A szerdai gellért-hegyi etap megmutatta, hogy a lábaim csak mérsékelt teljesítményre képesek, de azért utolsó előkészületi pontnak péntek este elmentem Istivel kocogni egy 25perces szintes kört koleszos rajt/céllal. A másnapi terv pedig az odafigyelés volt.


Selejtező: nem tett jót a 87 perc ácsorgás a rajtkaranténban, ráadásul szörnyű volt tudomásul venni, hogy mire elindultam, már elkezdték bontani a rajtot. Nem igen akart átállni a szemem a 4000-es térképre, talán csak a pálya második felében kezdtem igazán megszokni.

A hibákat most neki sem állok felsorolni, elég ha annyit mondok: alig a pontok felét fogtam hibátlanul. Az egyik nagy bakim a négyes pont volt, ami helyett majdnem az ötösig mentem. A második baki, és sajnos ez már nem érdemelt bocsánatot a kilences kihagyása volt. És egyébként mindezt csak a VK-ba visszaérkezve vettem észre. Szóval, életem első bajnoksága ezzel ugrott is. Bár, az időmmel (26 perc) sok vizet nem zavartam volna :)


Döntő: most csak 59perc várakozást kellett kibírnom, és addig is szugerálnom magamba a koncentrálás fontosságát. A pálya 14 pontos volt, az első 7 ponton komoly hiba nem volt, csak pici mellémenések. A 8-as pontnál hiába olvastam ki a szimbolt hogy a lépcső tetején lesz a pont, valahogy máshová vártam a lépcsőt, amikor meg láttam, nem hittem el, így itt sok időm elment. Ezután viszont már minden maradék erőm elhagyott, a kilencest is alig bírtam megmászni, a 11-eshez pedig csak sétálva mentem. A garázsok útvesztője után pedig próbáltam maradék erőmet összeszedni, és egy aránylag jó befutót produkálni. persze mindezt "hiába", hiszen az eredménylistán a nevem melett a "vk" szerepel :)


Tanúlság: nincs mit szépíteni, bár tudok tájékozódni, ha akarok és felkészülök futni is, de a figyelmetlenségem mindezt remekül képes elrontani egy versenyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Figyelem! A név nélkül küldött hozzászólások törlésre kerülnek! Ha a "névtelen" típust választod, akkor a szövegmezőben van lehetőséged aláírni.